Att gå på kostschema.

I snart 5 veckor har jag gått på kost-schema,samt träningsupplägg, med inriktning på viktnedgång och att tajta till kroppen. 
Att gå på kostschema tror jag att dom flesta förknippar med ord som: tråkigt, äta samma mat varje dag, krångligt, äta lite och vara konstant hungrig etc..
Faktum är att jag är helt förbluffad över hur enkelt det gått, hur gott jag äter, att kroppen förändrats massor och kilorna släppt, att jag har hållt ut så många veckor utan att trampa på gränserna en enda gång. Jag är så nöjd med det jag "får" äta, att inte en enda gång har jag ens varit sugen på godis, snacks, skräpmat, läsk, alkohol, fika m.m..

6 mål om dagen är det som gäller och i början hade jag jättesvårt att få i mig alla mängder! Jag har oxå lärt mig att god planering är A och O för att lyckas, därför ser jag till att alltid ha färdiga matlådor i kylen och vettiga mellanmål med mig, det ska inte finnas några utrymmen att fuska..
Tänkte bjuda på lite härliga matbilder från senaste veckorna!











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0