Semesterlunk

Gah, semesterlunken har infunnit sig, jag sover till 09 på morgonen och vaknar och känner mig nästan stressad för att klockan är så mycket och att jag sovit bort halva dagen! -dryg känsla!

rusade iväg till gymmet och vilodagen igår måste ha gjort sin rätt för idag kände jag mig riktigt stark och satte personligt rekord i benpressen med 6 reps på 150 kg (efter en massa reps på 120 och 140 kg!) plus att jag lyckades dra mig själv upp och göra mitt livs första, förresten blev det två innan passet var över: Chins! 😀 världens bästa känsla att lämna gymmet efter det och åka hem. 


Äntligen verkar sommaren vara på väg på riktigt, men jag känner mig fortfarande less, deppig och uttråkad. Jag  behöver verkligen komma bort när jag är ledig...
Camilla
2015-06-27 @ 21:42:57
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Jag fattar inte vad som hänt med mig senaste åren. Jag är sååå nöjd med att bara vara hemma och ta det lugnt. Mannen blir galen över att semestern bara "försvinner". Vi ska väl ta oss iväg en sväng vi också, men jag är så gärna hemma, tränar lite, tar det lugnt och laddar batterierna.
Bra tränat gummis! Kul när träningen ger resultat.
Kram!

Svar: Vad skönt! Kanske jag kommer dit så småningom, jag ser bara en massa jobb hemma som jag inte orkar ta tag i vilket gör mig på uselt humör, vill inte lägga semestern på en massa jobb med huset heller, meningen med semester är väl ändå att vila ut och jag fixar inte det på hemmaplan riktigt..
Nina

Karolina Olsson
2015-06-28 @ 13:29:47
URL: http://kulolina.blogg.se/

Och snart klarar du göra 10 chins! 👍🏻😘

Karolina
2015-06-29 @ 00:03:04
URL: http://kulolina.blogg.se/

Och snart klarar du 10 chins 👏🏻😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0