Jag har tappat det!

Igår blev det en tur till Örebro, det var dotterns önskemål, hon har ett gäng nätvänner som bor där som hon har träffat ett par gånger nu, och eftersom jag gör anything för mina barn, så åkte vi till Örebro.. Hela familjen.. J släppte vi av på stan, och grabbarna parkerade jag på äventyrsbadet Gustafsvik, själv hatar jag badhus (visst offrar jag mig ibland på det jag med, men är oftast för feg för många olika vattenrutschar och annat..) Nä, jag är ingen rolig badkompis! ;)

Jag åkte ut till Marieberg galleria för lite shopping, och som jag strosade i affärerna, kände, klämde och provade en del, men jag har nog tappat shoppar-stinget! Kolla in, vilket enormt shoppande jag lyckades med:

Dryg huvudvärk igår, sitter kvar lite idag med, kanske är det det varma vädret som är på väg in som jag känner av, annars har jag mått förvånansvärt bra hittills, i huvudet, denna semester, jag brukar nästan alltid börja semestern med minst 4-5 dagars migrän.. :( 
Camilla
2015-06-30 @ 10:07:13

Jag orkar inte heller shoppa längre, blir något plagg ibland bara. Marieberg är ju oändligt stort! Vi rusade in där på Espresso house på väg till Motala. Har varit där någon gång tidigare också.
Hoppas du kom iväg på lite träning i förmiddag. Tvärt emot dig sov jag läääänge och ska precis gå upp för lite frukost. Cykling säger du?! Tjaaa, kanske det kanske. Får se vad dagen har att bjuda på.
Kram!

Svar: Pjuh, det blev jäkligt varmt så fort solen tittade fram, ska man motionera nu när det blir varmt lär man ju nästan göra det tidigt på morgonen eller senare på kvällen!
Blev en joggingtur för det går fortast ändå, man är klar på 30 min ;) ;)
Nina

Karolina Olsson
2015-06-30 @ 17:31:45
URL: http://kulolina.blogg.se/

Jag orkar inte heller shoppa, måste vara åldern 😉
Jättebra att det finns internet till sånt! 👍🏻




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0