Upp, upp,upp och så lite ner..

Jag och Marie testade skidspåren i Storvik idag, och my god, det var ju bara backar! Och av någon konstig anledning så tyckte jag att det gick mer uppför än nedför, fast såklart gick det rätt mycket utför med. Tur det var nysnö så om man skulle ha ramlat så hade man nog landat skapligt mjukt ;) nu höll jag mig på benen hela mil-slingan runt! Hur som helst var det roligt att testa ett nytt spår även om det var en slitig runda, men man får väl se det som bra träning! Och vilket fantastiskt väder, alldeles, alldeles perfekt! Vackert, sagolikt, underbart!

Och riktigt nöjd med att jag lyckades med att valla mina skidor alldeles själv och hade både fäste och glid! :) jag kör alltid med tejp annars vilket jag tycker funkar bra, men vill så gärna lära mig att valla, så man lär väl försöka prova sig fram!


Nu har jag precis klarat av 3 1/2 timme i fotbollshallen så nu är man lagomt trött igen! ✌️
Camilla
2015-01-25 @ 21:42:55
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Perfekt med backträning ju! Jag fegar mest och vill åka platt, men det blir man ju inte så mycket duktigare av. Fina spår! Mycket snö såg det ut att vara. :) Roligt att det funkade med burkvalla. Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0