1:a januari 2015!

Ja, men gott nytt år då! Konstigt att ett helt nytt år ligger framför oss, 2014 började ju just..? ;)
Vi hade ett trevligt nyårsfirande med 3-rätters, trevligt sällskap, många skratt, skålande ute under fyrverkerierna och män och barn i den vedeldade badtunnan.. -tyvärr drog jag på mig vansinnigt ond huvudvärk under kvällen så jag var inte vidare social fram mot natt-timmarna, men höll ut till 03 och vaknade med exakt samma pulserande smärta bakom ena ögat i morse! Irriterande!! Fram mot eftermiddagen försvann den äntligen och jag passade på att dra på mig joggingskorna och gå ut en runda, men oops vilken skridskoplan det var på vägarna, det gick ju inte att ta sig fram snabbt direkt.

Menmen, pass 1 avklarad ✔️ , målet är 100 pass till midsommar!
Mia
2015-01-02 @ 09:55:46
URL: http://miasvardag.wordpress.com

God fortsättning! :-)

Svar: Tack detsamma!
Nina

Karolina
2015-01-02 @ 10:34:30

God fortsättning! Vi måste ses nån dag ju! 😊
Jag använder broddar när det är så här halt, det fungerar ganska bra! Helst skulle jag vilja ha träningsskor som är dubbade 👍

Svar: Ja, klart vi lär ses! Saknar er!
Vill oxå ha icebugs, men har inte hittat några i min stl såklart! 😁
Nina

Karolina
2015-01-03 @ 19:15:42

Så typiskt att dom inte finns i din storlek 😬




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0