Tjoho, joggat minsann! ✔️

Ja, man är ju lite knasig, senast typ igår, tänkte jag att jag nog ska lägga joggingskorna på hyllan och sluta att ens försöka mig på något (att jogga) som jag är så dålig på, och något som jag inte ens tycker är speciellt kul..

Nåväl, promenad, kände jag för idag, jag saknar att promenera, det var jättelänge sedan jag ens tog en promenad, det har varit gymmet som hägrat, 3, 4, 5 gånger i veckan.. MEN, man bör väl passa på att motionera ute lite nu oxå, innan det blir kallt, mörkt och blött, gymmet har jag ju hela vintern på mig att hänga på.. 😉

Jag började gå, skönt! -In i min bubbla, hög musik i öronen och ensam med mina tankar.. När det efter lite mer än 3 km börjar bli dags att vända hemåt så kom den där envisheten över mig ändå, kanske ska jag prova att springa hem?, ändå. Sagt och gjort, joggade 3,3 km utan problem och med riktigt pigga ben dessutom! 😊
Nu sitter jag här, svetten bokstavligen forsar och jag känner mig jäkligt nöjd (även om det bara var 3,3 km!), och kanske det inte är så dumt (och tråkigt!?) att jogga ändå..??
Mia
2015-08-31 @ 20:29:27
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Det låter riktigt bra! Det kör vi på 😊 Jogga är aldrig fel.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0