Söndag och valdag

vilka underbara höstdagar vi bjuds på nu! nästan sommar-värme, på dagtid åtminstone..
däremot såg jag att några hade skrapat rutor på bilarna i morse, så nätterna är ju kalla, och det var inte särskilt varmt när jag åkte till fotbollplanen runt 09 i morse, då var underställs-tröjan på!

efter matchen gjorde jag min plikt och tog en promenad till vallokalen, jag är egentligen totalt ointresserad och alldeles för dåligt insatt i politik för att kunna göra ett ordentligt bra val, men såklart måste man ju rösta ändå, och nu är man ändå lite spänd på hur resultatet blir.
 
ett besök ut till mamma & H´s stuga har vi även hunnit med, där vi njöt av sol, värme, tystnad, kaffe och vacker omgivning.
törs man tro på den gamla skrönan om att det blir en bra vinter med mycket snö om det är mycket rönnbär i träden? jag hoppas på det, i alla fall...
 
 
 
 
Camilla
2014-09-14 @ 21:41:07
URL: http://camillasdagar.blogspot.com

Men hej! Kul att du är tillbaka! :)
Verkligen härliga dagar nu, man bara njuter.
Vi brukar åka rullskidor efter cykelvägen här mot Furuvik, men jag åker gärna med dig i Högbo någon gång om du vill också.
Kollar valvakan nu, spännande!
Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0