Taggad till tusen!

jag fick ett infall för drygt 2 veckor sedan.. alltså, vem drömmer inte om en PT som hjälper en att hålla motivationen uppe och pushar en till utveckling och att nå sina mål? jag har även kollat en del på Olgas PT-online sida (mamma fitness) och var starkt inne på att prova på att hoppa på en grupp där, men där var det ju lite väntetid om man skulle vara med där..
sen sprang jag över en möjlighet på en facebook sida, nystart för PT-online, 4 platser! ett 12 veckors program med kost och träningsupplägg. så, jag gjorde något som är så himla typiskt för mig själv, jag anmälde mitt intresse direkt och bara någon timme senare var det bestämt att jag skulle köra på detta! så egentligen hann jag väl inte förbereda mig eller ställa om mig för detta alls, det var bara att börja nytänket direkt! under 5 dagar fick jag föra kostdagbok som sedan skickades till min PT tillsammans med svar på en hel del frågor om vilka mål jag har, hur mina vanor ser ut idag etc.
så, nu har jag ett kostprogram och ett träningsschema som jag ska försöka hålla! just nu fokuserar jag mest på att komma in i kosten, schemat är tufft, portionerna är små, men jag får äta ganska ofta så det har faktiskt funkat riktigt bra denna veckan. och just nu är ju motivationen på topp så det har inte alls varit svårt att hålla sig borta från godsakerna och sockret.
såklart har jag tränat i veckan också, men inte direkt efter programmet, jag har joggat, styrketränat, kört bodypump, cyklat 21 km.. vi får se vad jag hittar på idag! from imorgon har jag tänkt att jag ska försöka hitta rätt i träningsschemat också, och det kommer innebära träning 6 dagar i veckan..! yihaa! det kommer också att bli tufft att få den tiden, men allt handlar ju om planering och prioritering!
soffie
2014-03-30 @ 20:16:03
URL: http://soffie69.blogg.se

men va roligt att du kom med ,är det dyrt att va med i en sån grupp?
hejja dej nu:)

Svar: jag tyckte inte att det var så farligt dyrt om man jämför vad "vanliga" PT tar, ska berätta lite mer strax :)
Nina

Camilla
2014-04-04 @ 20:45:05
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Jag blir också nyfiken på priset. :) PT online låter mycket skönare än PT live tycker jag. Får du välja motionsform, eller är det strikt efter schema?
Kram!

Svar: Ok, ska berätta lite mera alldeles strax :) :)kram!
Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0