Grillpremiär

mmmm, igår grillade vi för första gången i år, och senare på kvällen fick vi besök och satt och drack GT och pratade några timmar, mycket trevligt, och vilka vårfeelings, grillat & GT är ju sånt som hör sommaren till :) -vi är absolut på väg åt rätt håll!
jag hade även tänkt damma av antingen cykeln eller rullskidorna igår, eller varför inte joggingskorna, man verkligen längtar ut i solen nu när det äntligen vill visa sig lite, men så började vi rusta i J´s rum och det tog mycket, mycket längre tid än vad jag trodde att det skulle ta, usch, snedtak, ytterhörn, hörn och en massa trix.. så nej, som vanligt är jag tidsoptimist och tror att jag ska hinna det, det och det åxå, men så blev det alltså inte. menmen ,vi är på gång med rusten i alla fall, idag ska jag grejja vidare och måla, sedan blir det en fondvägg med en mycket cool tapet- naturligtvis kommer det bilder senare :)
 
 
Karolina
2014-03-23 @ 19:53:49

Gött med GT och idag mår man därefter 😉




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0