Vackert

i förmiddags verkligen njöt jag av en 7 km promenad i trevligt sällskap, men herregud, så vackert det är med riktig svensk vinter!
näe, imorgon måste jag åka skidor :)
 
annars snurrar mitt ekorrhjul på, jag jobbar, tränar, lagar mat, fixar läxor och tvättar, och så går det runt -det är det jag gör! -inte så värst spännande liv just nu, men jag trivs- har kommit igång med träningen riktigt bra nu så det känns skoj.
 
nu: slappning framför "Det största äventyret" och hoppas att jag inte behöver ta in på menalsjukhus efter natten, då barnen har en varsin kompis som ska sova över här.. :P
Lillkakan
2014-01-18 @ 20:58:30
URL: http://lillkakan.blogspot.se

Å vilka härliga bilder!
Ja det går fort nu! Jobba äta sova typ :0)

Camilla
2014-01-18 @ 21:54:22
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Ja, det är verkligen fantastiskt fint nu med solen och snön. Hoppas att du får ge dig ut på skidor i morgon!
Kram kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0