men blä!

vilket visset humör jag blev på, sådär bara ändå, hur kan det svänga så, känner mig deppig, har ont i magen, haft huvudvärk hela dagen, känner mig trött & orkeslös!..
-men jag har tröstshoppat lite i alla fall ;)
-sportshoppat, naturligtvis! huvtröja, hantlar -nu jxXxar ska jag även sätta igång med lite övningar hemma dom dagar jag inte tar mig ut/iväg och tränar.. drömmer om snygga armar till sommaren :) -och så proteinpulver, köpte det mest då det är en nyhet i vårat sortiment, så jag måste ju prova. jag brukar använda proteinpulver ibland när jag är inne i mina good-flow perioder.
 
jag tror jag har lite skidabstinens med, kanske därav dåligt, deppigt humör- jag är så vansinnigt sugen på att prova dom här spåren, som finns på en sjö en dryg mil härifrån, fick bilden av Karolina idag, som varit där och provkört idag! *avis*
skridskobana bredvid!
 
näe, jag drar nåt gammalt över mig och hoppas att jag vaknar som mig själv igen imorgon!
Camilla
2014-01-21 @ 21:46:41
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Åh, önskar att jag fick lite Nina-sällis i morgon förmiddag i spåret... men vet att det inte går. Jag är där vid 10.00-10.30 om du ångrar dig. ;)
Äsch, du hinner i helgen också.
Kram!

Svar: vi får väl se om det blir någon lucka över i helgen, hoppas! vore skoj att åka lite tillsammans nångång! kram
Nina

Camilla
2014-01-21 @ 21:54:46
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Gud så kommentarerna segade, du får ta bort om det blev dubbelt. 😄

Karolina
2014-01-21 @ 22:46:30

Får hoppas du är piggare imorgon! Och tro mig, du hinner nog många mil skidor innan det blir vår :-)

Svar: ja, fast till vasan är det inte många veckor kvar till och det är innan dess jag vill ha många mil i benen =(
Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0