Fotbollscup!

nixpix, jag har inte slutat blogga igen, jag har bara haft häcken full, hela helgen, då jag säkert spenderat närmare 20 timmar mellan fredag eftermiddag till söndag eftermiddag på göransson arena här hemma i stan, där det var full aktivitet då en av Sveriges största inomhusfotbollscuper gått av stapeln.
det har varit en väldigt rolig, men åxå väldigt intensiv, helg, så jag var duktigt trött på söndagen, det är tur ändå att det inte är cup alltför ofta.. -och om ni undrar vad Kevin Walker gör i kollaget så är det såklart för att han stannade till och körde några låtar under cupen, gissa om det var en hel hög tjejer som var nöjda?
 
näe, fy, annars känner jag mig helt ur form igen, var tog inspirationen vägen? ingen träning och alldeles för mycket onyttigt, orkar inte bry mig just nu.. :( fick dessutom tråkigt besked idag att min mormor kanske inte har sån lång tid kvar, hon ligger på sjukhuset nu och kanske hon aldrig mer får komma hem.. ? hon är ändå 92 år, men ändå.. :( -har såklart dåligt samvete nu över att jag inte har tagit mig tiden och besökt henne oftare, men det är så dags att börja fundera på det nu..?
Karolina
2014-01-29 @ 06:36:17

❤️❤️

Svar: <3 kram på´re, Karro..
Nina

Camilla
2014-01-29 @ 20:48:52
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Åh, jobbigt med mormor. ❤️ Även om de är gamla, är det alltid jobbigt. Kan du inte hälsa på henne lite extra nu?
Kram!

Svar: ja, det är klart att det är jobbigt ändå, hon har ju lixom alltid funnits i mitt liv <3 jo, nu var hon lite, lite piggare idag så jag ska åka dit i helgen.. tänkte åka imorgon efter jobbet först..kram!
Nina

soffie
2014-01-29 @ 21:37:44
URL: http://soffie69.blogg.se

usch så jobbigt med din mormor hoppas det går snabbt om hon är så dålig även om det är jobbigt ...kramen till dig...

Svar: ja, man hoppas ju på det hellre än att hon bara ska ligga och lida..
Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0