Update

jahaja, en vecka har passerat igen -galet, vad fort tiden går. en rätt körig vecka har det varit med då 2 dygn har spenderats i Upplands väsby i jobb, riktigt inspirerande och roliga dagar.. -tyvärr drog jag på mig någon förkylningsbacill under den trip:en och vaknade upp på hotellrummet med snorig näsa och världens huvudvärk, och nös hela vägen hem :( *ogilla* har inte känt mig på topp sedan dess, utan försöker ta det rätt lugnt, lite feber som lurar och idag har jag haft urjobbig, mördarhuvudvärk, hela dagen lång och sovit massor.
 
men en hel del OS har det såklart blivit, vilka grymma skidåkare vi har :) igår var vi på bio och såg Frost också, den var inte riktigt som jag trodde att den skulle vara, men en mysig och rolig film ändå.
ute är det väl sådär lagomt roligt nu när det regnat i flera dagar och varit plusgrader, så snart är snön ett minne blott.. istället försöker jag hitta lite vårkänslor och shoppade på mig lite nytt och fräscht till helgen..
 
-ny löpare & lite blommor, både tulpaner och ett helt gäng till fönstren blev det..
-nya gardiner & nytt brickbord i härligt turkos.
-och sötaste, sötaste ugglorna!
I´m in looooove :)
Camilla
2014-02-09 @ 22:25:35
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Hoppas att du är piggare nu!
Jag tycker att OS är ganska bra som "bra skäl" till att säcka framför TV:n flera timmar utan dåligt samvete. Jag är också lite dålig på sånt vanligtvis.
Kul att du siktar på Kortvasan trots snöbrist. Man får tänka att det är lika för alla i år.
Kram kram!

I mitt huvud
2014-02-09 @ 22:48:11
URL: http://www.imitthuvud.hemsida24.se

Krya på dig!!
Vilka jättefina ugglor!

Mia
2014-02-10 @ 20:34:55
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Fina grejer det där! Krya på dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0