Ingen vasa :(

Ok, orkar ni inte läsa gnäll kan ni sluta direkt här..
hela veckan har egentligen mina tankar kretsat kring fredagens kortvasa, jag har velat fram och tillbaka i hur jag ska göra, dels pga av att jag knappt kunnat åka några skidor i år, och jag ville inte ha någon slit och tråkig skidupplevelse..
sedan droppade mitt sällskap av pga av förkylning, så då blev ju tankarna fler ändå, hur gör jag nu, ska jag åka iväg till Mora själv, köra jättetidigt på morgonen, och hem direkt efteråt. orkar & klarar jag det, vad händer om jag tar ut mig helt eller blir dålig efteråt, fixar jag att köra hem själv då, 2-3 timmar i bilen? man vet ju aldrig hur man känner sig efter ett lopp.. jag försökte få med mig maken, eller mamman, men ingen av dom kunde vara lediga från jobbet, så till slut tog jag beslutet att hoppa över hela grejen. idag svider det ont, kan jag säga, besvikelsen är enorm. jag satt ändå på "låset" när platserna till vasan släpptes, allt för att få ett så bra startled som möjligt, och jag fick ju en plats i första startledet. jag har varit inställd på detta i ett år, och sett fram emot det.
 tur ändå att jag valde att inte åka, för idag är jag inte pigg, jag har legat i stort sett hela dagen, huvudet känns som det ska explodera, ansiktet gör ont, fryssen, trött, lite hostig.. (och jag har semester idag- yeeeey, vad härligt!?!)
var ner en snabbis på stan för att handla ny migränmedicin, som inte har hjälpt nämnvärt) och så smet jag in på ett bageri och köpte dyra semlor, nu skulle det tröstätas! jag har inte ätit någon semla i år och usch, så besviken jag blev när det var supertorr.. knappast bakad idag? fy, vad dåligt, för dom pengarna vill man väl ha något utöver dom semlorna man köper i livsmedelsbutikerna? dom hade förmodligen smakat bättre!
fredagsfika framför hockey semifinalen och ute snöar, snöar och snöar det, undrar hur mycket det kommit ner?
nee, underverk hoppas vi på till imorgon så att inte hela helgen blir förstörd nu. kärlek till dig som orkade läsa <3
 
 
 
Marie
2014-02-21 @ 17:06:26

Kärlek till dig med vännen <3 Som vi sett fram emot detta så blir vintern skitdålig och sjukdom på det. Nä, nästa år kör vi och då halvvasan

Lillkakan
2014-02-21 @ 17:58:13
URL: http://lillkakan.blogspot.se

Men va trist :0((
Men gott fika du fick dig istället!
Här har det snöat hela 2dm å de snöar änn...
Trevlig helg!!
Kram

Karolina
2014-02-21 @ 19:14:18

Man måste få gnälla ibland, särskilt om man är sjuk ❤️
Ica maxi's egna semlor är jättegoda, jag har nog fått i mig 5 såna redan! 😉 krya på dig!

NinaK
2014-02-22 @ 12:55:24

Nina, förstår din besvikelse men du tog rätt beslut. Är man sjuk ska man vila ❤ Nya tag nästa år! Kram!

Camilla
2014-02-22 @ 21:10:03
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Du... det är minst lika mycket gnäll hos mig, trots att jag åkte. Inget kul alls, fick kramp i armarna sista 5 km och hade då noll fäste och ingen armkraft. Bläh!
Nu ser jag fram emot cykelsäsongen, den här vintern suger!
Kram kram!

Camilla
2014-02-22 @ 21:17:41
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Håller förresten med om att Maxi's semlor och grodor är supergoda!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0