Bio-tradition

Igår var vi på bio och såg den senaste Sune-filmen, "Sune i fjällen". Det är tredje året i rad vi går på bio i mellandagarna och ser just Sune-filmerna, tillsammans med våra goda vänner: familjen Wahlman. Trevligt, och filmen var helt OK och rätt rolig på sina ställen, betydligt mycket bättre än förra Sune-filmen (på bilsemester) som var riktigt dålig..

Efteråt blev det middag ute på restaurang, vi hade tänkt prova All-stars som nyligen öppnat i våran stad, men tyvärr var det stängt där pga renovering, så det får väl bli en annan gång.
En jättetrevlig dag igår, idag är jag riktigt rastlös och uttråkad, längtar efter att jobba, det är vrålkallt ute och jag hostar, nyser och det kliar i halsen, antar att det var priset jag fick betala för min tur på sjön igår.. :/
Camilla
2014-12-28 @ 20:00:09
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Mysigt det låter. :) Visst är den inspelad i Åre va? Börjar du jobba i morgon igen? Jag har min 5:e arbetsdag i morgon, ledig på tisdag. Blir jätteskönt det. :) Jag och Ann-Louise kanske åker till Storsjön då igen. Du får gärna haka på om du är ledig och hemma. Vi åker nog på förmiddagen. Kram!

Svar: Ja, den är inspelad i Åre.
Mm, jobbat igår och idag så tyvärr blir det ingen storsjötur för mig.. :( kram
Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0