I morgon smäller det!

ja, imorgon är det då dags att knyta ihop säcken "tjejklassikern", den 4:e och sista utmaningen detta år och i klassikern, blir att lunka sig igenom milen på lidingö. jag ska verkligen försöka att jogga eller gågga kanske är ett bättre ordval. jag har inte tränat på jättelänge och känner mig allt annat än i form, men 1 mil fixar man ju på ett eller annat sätt.. ska bli skönt att få detta avklarat, även om det varit en fantastisk rolig resa att göra!
 
ingen bra uppladdning då jag drabbats av ryggproblem (och har ingen tid hos kiropratorn förrän på måndag eftermiddag!) och dessutom kom ju migränen som ett brev på posten då jag äntligen fick sova ut ordentligt i morse. -hänger väl säkert ihop med nacksmärtorna det åxå, menmen, jag ska till stockholm i morgon om jag så har magsjuka! :P -inget ska stoppa mig!
 
 
Mia
2013-09-29 @ 19:26:04
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Härligt! Hur gick det?
För mig gick det helt okej, jag är nöjd!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0