comeback!

nä, men nu så måste jag ju återuppliva min blogg! -jag vill ju blogga, det är ju så kul att gå tillbaka och läsa om vissa saker, det blir ju som en dagbok och jag är inte beredd att ge upp den!
 
jag  får försöka ta mig tiden igen, helt enkelt.
 
nu är det så länge sedan jag skrev något så jag vet inte ens var jag ska börja nu, vad har hänt sedan senast och är det överhuvudtaget något som är värt att skriva ner? -det känns som hela dygnets timmar läggs åt jobb, familj, hem och att försöka få ihop dom timmars sömn jag kräver per natt, usch, det känns som att jag är konstant trött nuförtiden, jag har nog aldrig varit så trött någonsin, som denna hösten ;)
nåja, jag försöker i alla fall att komma igång med träningen igen, jag saknar den som attan! så förra veckan blev det body pump, rullskidor och en hel hög med powerwalks, så det känns som jag är på väg tillbaka! Yiihaaa!
 
tänkte nog fräscha upp min träningsgarderob lite, nu var det länge sedan man unnade sig något nytt i träningsväg.
-och träningen blir faktiskt roligare om man skaffar sig lite nytt i klädväg ibland, håller ni inte med?
suktar på detta linne från nike.. (sportamore)
Camilla
2013-11-05 @ 20:08:09
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Hej! Välkommen tillbaka! :)
Finfint linne, så klart att du måste klicka hem det ju!
Rullskidor snart... min dumma förkylning verkar ha börjat om lite igen sedan ett par dagar.
Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0