semester dag 1

mmmm, vilken start på semesten, första semesterdagen och solen värmer, runt 24 grader i skuggan idag,  och det är verkligen sommar ute!
jag startade även den här dagen med en powerwalk, blandat med jogging idag, 5 km, jag var drypande våt av svett då jag kom hem igen.. ehum- var har formen tagit vägen?? usch, så tungt och segt! -måtte den återvända fort nu om jag nu kommer igång igen ;)
sedan har jag och barnen spenderat ett par timmar på badplatsen i högbo, jag badade såklart inte, roade mig med att betrakta dom gudomligt söta änderna istället.. därefter blev det handling på ica, matlagning och fotbollsträning.. -och svettig igen då! smådrygt när man måste duscha flera gånger varje dag ;) 
jag var lite inne på en cykeltur nu på kvällen åxå, men jag tog en dejt med mr strykjärn istället och bäddade rent i sängarna..- tråkigt, men välbehövligt!
Susihus
2013-06-25 @ 09:56:24
URL: http://susihus.blogg.se

Skönt med semester! Njut




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0