sommar-längtan

på RUSTA håller vi hoppet uppe om att det snart är vår och sommar, även om det känns rätt avlägset om man tittar ut på dom höga snövallarna, och i morse hade vi återigen -15 grader ute..
-men, mitt i smällkalla vintern, packar vi upp sommarprylar för fullt ;) igår rasade det in badenbaden stolar, och jag, som älskar färg, föll pladask för den gröna, den var såååå cool i färgen, läckrare i verkligheten än på bilden. gillar även den cerisa och den turkosa, men just den gröna... åååh- vill ha!! varför köpte vi tråkiga, svarta sånna för ett eller ett par år sedan? 
det blev ju en vabdag idag, men som tur är verkar det inte vara någon kräksjuka, för efter J´s spya igår har det inte blivit något mer, hon gnällde över lite magont, hade ingen vidare aptit i morse och har spenderat dagen i soffan, men det verkar inte vara något större fel, så det var väl något annat då.. *pust* hoppet lever :) -annars packar jag , pysslar med skidorna och försöker ladda, jag ser fram emot detta galet mycket, detta är bättre än julafton! ;) hehe, det ska jag försöka intala mig själv efter 2.5 mil i urkassa spår i alla fall :)
 
Mia
2013-02-21 @ 21:37:36
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Ahhh! De där var fina! :-)
Snart är det dags, då smäller det ;-)
Spännande till tusen.
kram

soffie
2013-02-21 @ 22:10:44
URL: http://soffie69.blogg.se

den rosa skulle jag vilja ha :)hoppas han är bra nu för blä för kräksjukan :(

Camilla
2013-02-22 @ 20:05:34
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Våra svarta har hängt med i 4-5 år, har blivit helt urblekta. Det får nog bli något färgglatt till våren. :)
Kram!

Anonym
2013-02-22 @ 20:44:04

Lycka till !!!Tror på dej Nina!!!
Ylvis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0