Vilken helg!

my god, vilken helg detta har varit- en salig blandning av allt! velcome to my crazy life :)
efter en hektisk  arbetsvecka, då jag dessutom dragit på mig en himla förkylning med mycket halsont, så avslutades fredagen med personalfest & julgala med jobbet, en lite fördrink hemma hos mig blev det, kan rekommendera denna: Mia, till och med jag tyckte att den var rätt god, och jag gillar varken vin eller champagne! denna gick ner!
outfiten:
en ny, very Ninisch klänning, älskar den- och så glammig, perfekt när man ska gå på gala & glittra! ;)
 
artisterna:
ojoj, helt fantastiska, hela bunten! jag gillar ju Brolle, Darin & Agnes bäst, även Jill Johnsson är ju grym, ja, det fanns något för alla om man säger så. rydell och Quick är också ett riktigt bra partyband för den som gillar det lite rockigare, vilket jag gör- men tyvärr stannade jag bara kvar en liten stund av deras spelning som avslutade kvällen. -och maten var, precis som förra året, inte alls bra, i mitt tycke..
 
hem och sova ett par timmar för att sedan kliva upp och bege sig över till Åland över dagen med hela familjen! själva båtresan var mysig och trevlig- bussresan dit och speciellt hem var rena plågan! :( det kommer dröja innan jag gör om det här..
fruktansvärt trött var jag när vi äntligen kom hem, jag både mådde illa och var alldeles yr av trötthet, så jag slockande före 21, och sov som en klubbad säl i 10 timmar, sedan var jag på Ica och storhandlande redan före kl. 09 i morse- riktigt skönt att ha det avklarat!
därefter har jag hunnit med ett arbetspass, fixat ett par klappar till, gjort lasagne och nu ska strax julskinkan in för griljering.. nu ska denna 4:e advent firas med en lugn kväll i soffan, lite glögg, säsongsavslutning på solsidan och laddas om för en galen, galen och superrolig arbetsdag imorgon! -det är verkligen dessa dagar som det är absolut roligast att jobba på, när det är som mest med folk, alla är glada och folk handlar som galningar! me like!
Camilla
2013-12-23 @ 17:35:50
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Oh, jag blir trött bara av att läsa! Vi har verkligen olika energinivåer du och jag... ha ha! Jag får väl skylla på åldern.
Kram och ha en jättefin jul nu!

Svar: men du har väl massor av energi du med, som tränar och håller igång var och varannan dag! kramkram
Nina

Karolina
2013-12-23 @ 19:18:48

Ja, du är i en annan division av energi ;-) var köper du alla snygga partyklänningar!? Jag hittar mest vardagstråkiga!

Svar: ;)på nätet eller på b´young i Valbo, där finns det mycket fint, brukar alltid kika in där när jag ska ha nåt nytt i partyväg!
Nina

Mia
2014-01-03 @ 20:00:01
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Mia är helt okej! Lättdrucken :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0