jul jul

god fortsättning på er!
vips så var det julafton och vips så var den förbi- skönt, tycker jag!
vi hade en bra julafton, lugn och skön, men naturligtvis hade jag huvudvärk och kände mig inget vidare pigg.. men det var mysigt ändå och barnen verkar nöjda med sin klappar :) -alltså juldagen måste väl vara den mest harmoniska dag på hela året om man är förälder!? man kan faktiskt, nästan, med gott samvete sitta i soffan större delen av dagen.. nåja, jag sitter faktiskt fortfarande i underställ efter förmiddagens promenad upp till högbo, fick till och med med mig M ut, och det händer ju ett par gånger/år eller så.. vi gick över golfbanan och blev lite full i skratt över att det faktiskt var folk ute och golfade!! -på juldagen, i mellersta Sverige? -några mtb-cyklande personer mötte vi åxå, det känns verkligen som uppochnervända världen just nu, undrar när snön tänker komma??
 
Camilla
2013-12-25 @ 15:01:28
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

God fortsättning Nina! Själv myser jag på jobbet, men det är lugnt och skönt. I kväll får jag gå hem för 5 dagars ledighet, det känns kanon. Eftersom snön vägrar komma till oss, får man försöka leta upp den någonstans... kanske redan någon dag i veckan här.
Ha det så bra!
Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0