Beslutsångest!

vi funderar på att åka tillbaka till Thailand, men ju mer jag kikar, läser, googlar- desto mer förvirrad blir jag- det GÅR ju inte att välja och bestämma sig! norr, söder, ö, fastland, lugnt eller mera fart? -det finns för mycket att välja på och för mycket man vill se :) -hur kunde jag välja och bestämma mig sist vi åkte dit?
jaja, vi har inte tänkt åka förrän om ett drygt år ändå, så jag har ju tid på mig att vela ett tag, men ändå vill jag ha det bokat & klart, så att jag kan börja längta på riktigt!
❤️underbart❤️
 
då har ännu en helg passerat och jag känner mig rätt nöjd med den, har hunnit med 2 powerwalks samt ett spinningpass i motionsväg, förnyat mitt årskort på  hälsocenter där det kommer bli många förändringar under året som kommer -ser fram emot!, vi har haft taco & folkracekväll med fina vännerna Dan & Karolina och träffat deras nya, söta lilla kattunge, Bibbi:
jag har såklart hunnit med en del städ, tvätt & bytt i sängarna, varit på bio med familjen Wahlman där vi såg "Sune på bilsemester", helt ok, rätt rolig på sina ställen. och såklart hunnit glutta lite på vinterstudion :)
 
nu blir det 1! dags jobb imorgon, sedan helg igen..! det är inte direkt jobbiga arbetsveckor just nu...
Lillkakan
2013-12-29 @ 21:24:06
URL: http://lillkakan.blogspot.se

Min kusin ska vara där i nästan 2 månader:0)
Skulle fara runt å kolla!
Vi åker kanske igen i höst men inte Thailand :0)

Camilla
2013-12-29 @ 21:42:22
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kolla in hos min vän/bloggvän Sussi... de är där nu. :)
www.frudin.blogg.se
Iiih, jag måste också bli nyttigare. Bara äter och sväller.
Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0