Fullt ös!

andas, andas, ta det lungt och sätt ner rumpan människa! idag har jag en sån där galen dag, en sån där dag som jag nästan funderar om jag kanske borde kolla om jag har någon inslag av damp..? det är verkligen inget att skoja om, men jag funderar faktiskt om jag har det!?
 
idag har det gått i 110 sedan jag vaknade kl. 05... -efter en bedrövlig natt med lite sömn, ligger bara och vänder och vrider och kollar på klockan flera gånger i timmen, trots att jag var så otroligt trött och slutkörd igår och la mig jättetidigt! såklart resulterade skit-natten i migrän i morse, men jag pulade i mig en sumatriptan, åkte till jobbet, mådde illa några timmar och sedan gick det över..
9 timmar på jobbet, 40 minuter bilväg t.o.r.. sedan var vi iväg och skulle lämna in dynorna till husbilen- naturligtvis semesterstängt- till september!?!! -hem med dom igen, och iväg och handla på ica, hämtade thaimat på vägen hem.. lite fusk idag :)) , kände inte att jag hade tid att laga mat riktigt..
sedan har jag röjt i husvagnen, bäddat rent, packat i lite nytt, städat den. fortsatte inne, dammsög nedervåningen, och direkt ut till hallonhäcken där jag plockade av en liter, i alla fall! och så lite tvättning på det!
egentligen borde jag träna åxå- men näe, nu finns det nog ingen mera ork! :( hatar denna evig känsla av att aldrig någonsin hinna med allt som borde, alla dessa krav på mig själv..
Camilla
2013-08-02 @ 20:45:43
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Hm, precis så där kände jag mig konstant då jag fick giftstruma... :(
Hoppas att helgen blir lugn och skön! Ses på tisdag kanske?
Kram kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0