Invigning

äntligen ett tag i kragen, en kick i rumpan på mig själv att ta mig ut och springa lite, i mina nya fina skor! ivrig att prova dom så klart! jag valde till slut dom vit/blåa, även om dom svarta/rosa var fränare, men dessa kändes mer rätt, som att dom satt bättre. och dom kändes bra ute på vägen också. men det fick räcka med 4 km ikväll, lite ringrostig som man är, igen! ;)
jag är lite blogg-less just nu, känns som att jag har nada att skriva om, och alldeles för lite tid över , så vi får se om det återkommer någon inspiration snart igen..
 
minagladadagar
2012-09-27 @ 00:54:50
URL: http://minagladadagar.wordpress.com

De är ju så snygga!
Ta det lugnt med bloggandet om du vill. Vi finns kvar.
Kram!

Svar: ja, vad bra att ni gör det :) jag vill ju lixom ändå försöka att vara aktiv.. kram!
Nina

Camilla
2012-09-27 @ 09:12:44
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Men, det blev de vit/blå ändå. Ja ja... Skönt att de kändes sköna. :)
Och du, jag känner lika med bloggen. Har hållt på så länge nu (5-6 år). Funderar på att sluta efter att jag är klar med Tjejklassikern nu till helgen - det känns lite som att knyta ihop säcken med all träning och att jag blir färdig med den.
Har dock försökt sluta förut och kommit tillbaka fortare än jag räknat med, så det kanske blir lika den här gången.
Kram till dig och hoppas att vi kan hålla kontakten ändå på något vis och ta en prommis i Högbo någon gång. Eller skidor i vinter kanske. :)
Lycka till med försäljningen på söndag och hälsa min kusin. :)

Svar: hihi, jag har faktiskt inte riktigt bestämt mig för om jag ska behålla båda, dom svart/rosa är ju så coola! :)jag hoppas verkligen att du inte slutar blogga- kommer att sakna dig massor isånna fall, men om du nu bestämmer dig för det så är det klart att vi får hålla lite kontakt ändå, och givetvis blir det någon motionsrunda :) kram!
Nina

jonna mamma till Wilja
2012-09-27 @ 13:45:19
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson

Ska köpa nya skor jag med!!!

Svar: visst är det roligt? vad roligt att se ett nytt namn här :)
Nina

Mia
2012-10-01 @ 19:55:18
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Visst går bloggandet upp och ner? Känner helt klart detsamma. Träna lugnt! Nya skor kanske ger lite mer pepp till blogg och träning:-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0