Helgen som försvann

så var det söndagkväll igen då och man sitter här och funderar över vart den här helgen tog vägen.. jag hade hoppats på att kunna röja undan inför höst & vinter i trädgården under helgen, men det satte ju vädret stopp för! vilket fruktansvärt tråkväder hela helgen har bjudit på! usch! istället har jag faktiskt gjort något så ovanligt som att vila, massor! jag är i sådan extrem trött-period nu, så jag tror att jag slumrade till lite både igår förmiddag & i går eftermiddag! jag låg på soffan, glodde på repriser på tv, proppade i mig godis.. (det är verkligen inte jag i vanliga fall, men just nu skulle jag kunna sova dygnet runt känns det som!)
fast igår kväll var vi bortbjudna till ett par vänner där det bjöds på grillat- vädret till trots :) ganska rolig syn, grillning under ett stort parasoll :) det smakade underbart gott, som vanligt, och kvällen var jättetrevlig!
idag har jag i alla fall powerwalkat drygt 8 km, handlat, hälsat på min morbror en stund och gått igenom barnens vinterkläder.. -och vips så är det söndagkväll, alltså.
några bilder från veckans kalasfirande av Jennifer som fyllt 10 år:
 
 
soffie
2012-09-26 @ 20:54:39
URL: http://soffie69.blogg.se

mums vilken tårta och va fin hon är:)grattis i efterskott till Jennifer himla snyggt namn det heter min äldsta dotter:) kramen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0