Söndag

här tjuvstartar vi för fullt inför advent! pyssel- julkortstillverkning & pepparkakhus dekorering, allt för att försöka att få harmoni med barnen.. alla ljusstakar och stjärnor är åxå framme, då jag tror att tiden blir lite för knapp nästa helg ;) vi dricker julmust och äter pepparkakor.. har även varit en sväng hos min kära pappa och gratulerat honom, där blev vi bjudna på jättegod fiskgratäng med egenfångad torsk från norge, och sedan en massa god paj på det- så nu står magen åt alla håll och jag känner att jag egentligen borde ut och röra på mig- fast å andra sidan känns det rätt lockande att stanna i soffan också, känner mig riktigt slö & trött, fast det inte alls blev så sent eller mycket att dricka under gårdagskvällens Ladies night :) kvällen var kanon, trevligt sällskap, god mat och bra underhållning.. och jag är väldigt förvånad över att den jag imponerades mest över faktiskt var Magnus Uggla!?!! jag har aldrig varit något jättefan av honom, men jösses, vilken gubbe att rocka loss och få igång publiken! galet bra! :)
appropå Uggla så måste jag ju även se till att kolla gårdagens avsnitt av så mycket bättre!
"fröken vägra vara med på bild och titta in i kameran..."
här gick det åt så många Non stop att det inte ens räckte till hela huset!
själv pysslade jag ihop en liten bricka till pappan, han har lite förkärlek för söta små nallar ;)
 
Petra
2012-11-25 @ 20:14:28
URL: http://petra-vardagligating.blogspot.se/

Vilken fin bricka du har gjort.

soffie
2012-11-26 @ 20:26:02
URL: http://soffie69.blogg.se

va mysigt att pyssla med barnen å va fin stjärna:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0