pyssel-söndag

hjälp, här har vi dalande besökssiffror på bloggen, vilket väl inte är så konstigt när jag skriver nya inlägg 2 ggr/vecka eller så just nu :( jag ska verkligen försöka bättra mig!!
jag njuter? av att äntligen vara ledig, eller så är njuter inte alls rätt ord, för igår var jag hur uppstressad som helst över allt som ska hinnas med att göra nu när hemmet nästan förfallit dom senaste veckorna när det bara varit full fokus på jobb! jag var på uruselt, surigt humör och det kändes som jag mest satt i bilen och kuskade runt överallt istället för att göra det som jag hade tänkt göra.. -menmen, sådant är livet ;)
..och vad gjorde jag då? -var på bandyträning med L, handlande mat och present, skjutsade L på barnkalas, storröjde i L´s rum, städade, tvättade x antal maskiner, hjälpte J & kompis att sminka sig för halloween, lagade ett nytt recept till kvällsmaten, powerwalkade 1 timme..
idag däremot känner jag mig lite mera tillfreds och har inte haft en tid att passa på hela dagen! jag hade faktiskt tänkt ta med barnen på bio (hotell transylvanien) -men dom ville hellre stanna hemma! ja, dum som man är så kanske man inte riktigt tror att dom också kanske bara behöver vara hemma och göra ingenting, ibland -deras veckor är ju också rätt intensiva!
såå, medans dom slappar i soffan, tittar på tv, pysslar med spel & fotbollskort, så tänkte jag också passa på att pyssla lite. jag fick inspirationen när vi var på rättviks marknad förra månaden och jag såg så fina lyktor som dom hade gjort SÅ fint i, så jag tänkte försöka mig på något liknande i mina lyktor. nu var den lilla mycket mindre än vad jag mindes, men jag tycker att det blev rätt mysigt ändå :)
lite lagomt julinspirerat också, men det står ju inte på förrän vi är där. dekorationerna köpte jag på bernö, våran lokala blomsterhandel, och mossan skickade jag ut kära mamsen i skogen för att hämta :)
 
Camilla
2012-11-04 @ 22:23:54
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Vilka söta små lyktdekorationer! :) Sånt där är jag totalt opysslig på tyvärr. Tycker att det är jättefint då andra pysslar.
Jo, Blogger boot camp var jag nyfiken på redan förra året så nu var jag snabb på att trycka på "anmäl". Jag skrev lite om det i början av veckan här: http://camillasdagar.blogspot.se/2012/11/daligt-med-traning-nu-och.html?m=0
Jag har annars en länk från sidomenyn på min blogg. En hel dag med träning, fina goodie-bags och mat på kvällen.
Kram kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0