Shoppingbehov


en hälsning från Lindex provrum :)

precis som varje vår vaknar shoppa-holicen i mig till liv och jag tycker det är hur roligt som helst att uppdatera sommargarderoben.. plagg som man kan använda egentligen bara under några veckor då det är riktigt varmt och sedan är vi tillbaka i träsket "har inget att sätta på mig"..
håller ni inte med mig- visst är det 100 gånger roligare att shoppa sommarkläder än vinterplagg?
om jag köpte nåt? ja, toppen med leoparden (?)-riktigt cool, och det färgglada linnet som syns nere till höger..

det var ungefär vad jag orkade med idag, en sväng på lindex och en tur på systemet, där jag för övrigt fick visa leg ;)
en timme i köket med lunchfix och nu vilar jag ond rygg :( innan jag ska iväg på utvecklingssamtal i skolan.

jag kommer inte alls överens med min kropp just nu- det är bara eländes skit med allting!
Camilla
2012-05-30 @ 16:36:40
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Leoparden såg ursnygg ut! Lagom tunn i kvalitén också!!! Vill också ha. Här blir det fortfarande mest bara sportkläder och sportskor. :/

Jag har också botten-form just nu, precis då man borde känna sig som mest pigg inför cyklingen nästa helg. Är sjukt trött, ont ihalsen, ögonen rinner trots att jag äter allergimedicin. Blä liksom!

Nej, hoppas på att vakna i morgon, pigg och kry - med massor av träningsenergi.

Kram!

Helena
2012-05-30 @ 18:15:27
URL: http://fivedaysatweek.blogg.se/

Har oxå shoppat ett sånnt där linne, dom är hur sköna som helst :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0