Tack och adjö

igår gjorde Scorpions sin sista spelning i Sverige, någonsin! att dom dessutom gjorde den här i våran lilla stad är helt otrolligt och fantastiskt! självklart kan man inte missa en sådan grej, även om jag inte har Scorpions som mina största idoler, men vem får inte nostalgikänslor och har olika minnen till låtar som "Wind of change", "Still loving you" och "Send me an angel"..?? och det är just balladerna som dom gör bäst, tycker jag. helt klart häftigt att få se dom, och vara med att ta avsked av dom åxå, dom rockande gubbarna! :) arenan var utsåld och totalt ska 10 000 pers ha varit där igår, och det var väldigt blandad publik, från 15-60+ ,hårdrockare som vanliga medelsvenssons..
några bilder lånade från arbetarbladet..
vi såg även skunk anansie, men missade deras början pga lång kö för att komma in. missade därmed åxå deras bästa låt Weak, tråk! jag som såg fram emot att få höra den live- den är ju grym! brukar man inte spara det bästa till sist? beviken över att jag missade den, men annars har hon grym röst och energi på scenen!
 
 
Petra
2012-12-09 @ 13:38:38
URL: http://petra-vardagligating.blogspot.se/

Åh dessa nostalgilåtar. Snacka om hångellåtar :-)

Camilla
2012-12-09 @ 21:12:03
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Härligt att det blev en sån bra kväll, trots att du missade första låten med förbandet, som jag inte ens vet om jag hört... hm... Måste kollas upp. Spelas den på P3 har jag säkert hört den.
Kram kram!

Svar: den var en riktig hit på 90 talet, tror jag, så den spelas nog inte så mycket i radio nuförtiden, men nog borde du ha hört den :) kram!
Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0