julgalan 2012

det har verkligen varit mycket roliga saker senaste månaden, som ladiesnight, scorpions.. och denna helg var det återigen dags för ett besök i våran härliga arena, då årets julgala gick av stapeln. vi var där med jobbet, julbord serverades och sedan bjöds vi på en show som hette duga!, med artister som Loreen, Lisa Miskovsky, Molly Sandén, Danny, Erik & Mattias (EMD), Peter Jöback, Kate Ryan, Lasse Berghagen med fler.. hur bra som helst! totalt omöjligt att sitta stilla, så vi stod upp, dansade och röjde runt i stort sett hela tiden. när showen var över tog ett riktigt bra party band över och därpå var det en DJ som spelade riktiga gamla godingar, nostalgi musik, blandat med nytt!
kvällens skönaste bild kommer här i alla fall:

40 minuters väntan på taxi, mina fötter brann! verkligen, jag kunde faktiskt knappt stå eller gå på dom nåt mera, så jag hade nästan inget annat val än att slå ner rumpan, och tyvärr fanns inget annat än backen, och snöhögar ;)
blää, idag mår man som man förtjänar, huvudet dunkdunkar (faktiskt fortfarande fast klockan är över 19!) och det är liggläge som gäller. nu ser jag fram emot en lugn och skön julhelg nästa helg! är nog för gammal för att hålla igång såhär :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0