Längtan

mmm, nu har jag stor längtan efter vissa saker:

*en rejäl shoppingtur, jag har inte shoppat några vår/sommarkläder eller skor alls hittills!
*mysfika och massa struntprat med någon god vän
*en riktig partykväll, röja runt på dansgolvet
*träning!
*få sova ut
*flera dagar än 2 i sammanhängande ledighet, men jag har precis räknat ut att jag endast har 18 arbetsdagar kvar till semester, så jag överlever nog ;)
*gå på bio- jag har sällan några behov av att se någon film på bio, men jag vill verkligen se Baksmällan 2. 1:an var ju hysteriskt rolig, men jag är ju lite skeptisk att den andra filmen är lika galen..? Den har premiär idag!


kort sagt: jag behöver en paus i detta eviga plockandet, stökandet. usch, är så trött på att se kassar, kartonger och saker som jag inte har en aning om var jag ska placera,... -men, det blir nog bra till slut! :)) vi börjar komma i skaplig ordning nu i alla fall!

nepp, nu blir det dusch, Grey´s och något gott att äta, tror jag att jag ska unna mig!
Camilla
2011-05-26 @ 18:56:42
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Oj, den vill jag också se. Den första var ju hur rolig som helst. :)

Greys var bra i går, jag höll mig vaken hela programmet. Ovanligt.

Skönt att ni kommit i ordning lite mer nu. Snart får du mer tid över för motion och shopping ska du se.

Kram kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0