Just nu: hamstrar alvedon


fyyy så trött jag blev i morse när jag vakade av en tokrinnande näsa, dunkande huvudvärk, en febertermometer som visade på över 38 grader och nysning på nysning, på nysning... suuuck! jag som såg fram emot en morgon-löprunda! ..och imorgon åker vi iväg till Riga och då vill jag verkligen inte ligga däckad med ferberfrossa i hytten! ne, nu blir det kan jang, alvedon, nässpray, Zyx, hett te och jag vet inte allt jag ska hitta på... jo, en god natt sömn åxå, såklart :)

nåja, jag har gjort en del nytta under dagen ändå, klippt ännu en häck, städat husvagnen, cyklat och hälsat på sötaste lilla Milo, drygt en vecka gammal bara- jösses, har jag haft sånna små barn??

jaja, borde väl packa färdigt nu åxå. håll en tumme för att jag åtminstone slipper ha feber imorgon..
over and out- färdig gnällt för idag ;) jag blir bara så trött på att man alltid ska må dåligt när man väl är ledig! :( :(

>kram<
Mia
2011-06-27 @ 09:41:16
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Nä, usch! krya på dig!

kram

Camilla
2011-06-27 @ 13:41:55
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Krya på dig! Hoppas att ni kom iväg till mysiga Riga.

Kram!

Anonym
2011-06-27 @ 21:42:55

Hoppas att det går fort över och att ni får en underbar semester.Kram Ylva

sweetmama
2011-06-30 @ 13:22:59
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Krya på dig!!! Jag gick hem idag med rinnande näsa och bultande huvud. Inte precis det man vill ha i sommarvärmen. Hoppas du kommer iväg på resan och orkar njuta av den.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0