Lördag full av energi!

jag fick världens bästa start på den här helgen då jag satte av mot hälsocenter redan 08:15 i morse där jag först körde ett pass Core på 30 minuter och därefter satte mig direkt på spinningcykeln och körde stenhårt där i 30 minuter! Den kombon var helt perfekt, jag var verkligen hur taggad som helst under hela spinningen och gav verkligen järnet.. som tack tillbaka har jag mått toppen och känt mig överfylld av energi hela dagen lång. att dessutom få höra av spinninginstruktören att jag är grym fick mig ju bara att bli 200% MER peppad! längtar redan till nästa pass, även om jag tror att jag kommer ha viss träningsvärk imorgon efter core:n :)

sedan har jag strosat på stan, ensam, lullat runt i inredningsbutikerna och köpt lite nytt och fint till hemmet, hälsat på pappa och lämnat av barnen där, för nu bär det strax iväg ut på lite god middag och trevligt sällskap, och säkert en och annan drink.. en riktigt perfekt lördag, med andra ord!

har ni det bra därute??

nöjd med tillvaron!

Camilla
2010-10-31 @ 11:44:48
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Wow, vilken härlig start! Själv känner jag mig halvförkyld och lite låg i dag. Trist!

Kram!

Mia
2010-10-31 @ 17:37:29
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Låter verkligen som en perfekt lördag!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0