Jag behöver


*Nya partykläder.. har ni kollat in Haléns på sistone?, jag hittar tokmycket fina partykläder där nu! Vill haaaa!
*
En hårklippning och gärna en hårförlängning  och lite rolig färg :) nåt,  bara..
*En rejäl ryggmassage.. -börjar få ont på samma punkt som förra hösten, igen.
*Sol & värme, eller lite frisk luft & dagsljus kanske skulle räcka bra.
*Pengar, såklart. man kan väl aldrig få för mycket?
*Få svettas ur mig rejält igen- härligaste känslan!
*Vila fötterna som brinner efter 10 timmars spring och full fart.

Vad behöver DU just nu?

Josefine, Blåeld
2009-10-29 @ 15:15:16
URL: http://blaeld.blogg.se/

Jag skriver helt klart under på sol, värme, massage och hårfix!! Gärna pengar och en städhjälp också!



kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0