Kvällsgott


turkisk yoghurt ♥ blåbär ♥ några hasselnötskärnor ♥

-perfekt såhär på kvällen när suget sätter in! jag brukar variera lite med hallon och cashewnötter (naturella såklart!) också.

jag har precis invigt min spikmatta- 6000 piggar i ryggen! visst kändes det, men det gjorde inte ont direkt. jag låg i 20 minuter och jag somnade inte, som tydligen ska vara rätt vanligt.

jag är helt mör i benen och slut i kroppen, jag tog en rejäl promenad idag med, jag blir alldeles svettig nu när jag går och mina stackars lår som redan var möra efter igår blev ännu lite slitnare nu! =) hela eftermiddagen har jag sedan varit jättetrött, och superhungrig. jag kanske bör äta lite mera när jag tar ut mig så hemskt.. imorgon blir det i alla fall ingen långpromenad, på sin höjd en liten promenad, men det känns som det kanske behövs en vilodag.

ska njuta av mitt kvällsgoda nu, sedan är det snart dags att sova, imorgon ringer klockan strax efter 05, och med sommartiden så känns det som det kommer bli jobbigt att komma ur sängen!

natti natt
Nina
2009-03-30 @ 21:31:27
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Åh, jag känner mig mycket piggare nu efter passet! Lite PMS har väl ingen dött av ;-) Nya friska tag imorgon! Natti!

Anonym
2009-03-31 @ 07:38:06

Mmmmm,det såg helsmarrigt ut!Måste jag absolut testa till helgen

Du måste ta en vilodag emellan,så musklerna får en chans att återhämta sig..Ylwa

Josefine
2009-03-31 @ 09:14:40
URL: http://blaeld.blogg.se/

Mm,det ska jag testa mot mitt sötsug!

C a m i l l a
2009-03-31 @ 09:39:55
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Mmm, det där såg supergott ut! Jag skulle också behöva bli lite nyttigare. Sitter här och äter rester ur en påse Polly från i går... före frukost... suck!

Kram!

Smilla
2009-03-31 @ 09:59:27
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Låter som något jag ska testa, det smarriga allstå =)

Ingen promenad för mig igår men va ju i väg och träna.

Självklart ska jag kolla in sidan du tipsa om på min blogg.

kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0