Säljstart!


jajjamän, så har vi kommit till dagen då vi släpper upp nya, härliga vårkollektionen, till försäljning- det ska bli såå spännande! för er som sitter som frågetecken vid skärmen nu så kan jag tala om att det är me&i jag pratar om, den 10:e kollektionen hittills..
så, nu får ni nog stå ut med en hel del me&i-prat, eller mest bilder, några dagar :)

först ut, våra älskade, omtyckta medaljonger! jag har redan 3 olika klänningar med dessa medlajonger i olika färger, men nu får jag lägga till några plagg till i medaljongsamlingen:

medaljongtunikan.. jag känner mig lite obekväm i sådana här modeller, det blir för mycket tyg och det känns som jag går omkring i en hel tältduk.. så det är tur att man kan variera sig lite..

This is Nina.. detta är mera min stil..

Medaljongkjol med härligt prickigt linne till, hur sommarfräsht är inte detta? speciellt med favorit knickersarna- to die for! dom är helt underbart sköna, man BOR i dom hela sommarhalvåret, så som tur är finns dom i 2 olika färger i vår: vit & grått.

Bild 1: Här bär jag vuxenkjolen
Bild 2: Här ser ni en kortare kjol, det är faktiskt BARN kjolen i stl. 122/128 som jag dragit på mig!! den gillar jag bättre så jag kommer köpa en kjol i barnstorlek, men jag går nog upp till 146/152 i alla fall :)
Bild 3: Här med gråa knickers och ett vitt baslinne & medaljongscarf till.


det kommer mera vid senare tillfälle, nu har jag inte tid med detta :)
C a m i l l a
2009-01-30 @ 10:04:59
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Ååå, den där kjolen vill jag ha! Hur söt som helst! Vad kul det blir med visningen på tisdag.

ALLT var snyggt - det kommer att bli svårt att välja.

Kram kram!

C a m i l l a
2009-01-30 @ 10:27:40
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Det låter som flera grejor i min smak hör jag. :)

Jo, det känns rätt bra - börjar få lite träningsvärk i låren nu.

K r a M!

Nergårds-Emma
2009-01-30 @ 10:38:34
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Åh, jag älskar linnet och knickersarna! Jag har precis beställt ett par gammaldags mamelucker, men kanske det ändå får bli ett par vita knickers sen. Så söta!

Kramar

Solli
2009-02-01 @ 17:37:35
URL: http://sollis.blogg.se/

snyggt! visste inte att du sysslade med så roliga saker :o) hoppas försäljningen går bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0