Pannkakstorsdag


torsdag=pannkaka här i huset.. jag brukar nästan alltid jobba på torsdagkvällarna, så jag har sluppit det där med pannkakan, men nu är det ju nytt schema på ingående och jag är hemma torsdagkväll.. jag hade faktiskt ledsnat rätt rejält på pannkaka sedan lång tid tillbaka (innan jag jobbade torsdagkvällar).. men nu smakar det gott igen, och säkert ännu godare nu när jag borde undvika det!

dottern skulle kunna äta pannkaka varje dag om hon så fick, det är helt allvarligt! en riktig pannkaksunge :)
hur som helst, förra torsdagen lyxade jag till det och åt pannkaka med massor av sylt och dessutom grädde på, så det kanske inte är så konstigt att vågen står stilla?! -så, idag åt jag en  sats med sallad, fetaost och oliver före, så då räckte det med 2 små pannkakor idag, med endast pytteliite sylt (ingen grädde). nu har jag bara bestämt mig för att vågen SKA visa på minus om en vecka!! jag vet, jag vet, jag ska inte stirra mig blind på vågen, men jag vill så gärna gå ner lite till i alla fall.. :) hejja mig! snart har hela januari gått och jag är faktiskt förvånad att jag är med i matchen än!
Anonym
2009-01-29 @ 22:16:52
URL: http://ylwaslillahus.blogspot.com

Håller med Jennifer...jag kan oxå äta pankisar varje dag....

Fridas favoriter
2009-01-30 @ 16:56:20
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/

Mm, det är smaskens med pannkakor! Fick ett hjärtformat plättjärn i julklapp så nu blir det små söta pannkakor/plättar för min del :)

Solli
2009-02-01 @ 17:37:58
URL: http://sollis.blogg.se/

jag älskar pannkakor :o)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0