hotellet

dags att blanda in lite härligt bland allt gnäll, så jag tänkte bjussa på några bilder till från turkiet -som känns väldigt, väldigt avlägset sen, redan..
här kommer några bilder från hotellet, som heter eftalia village, ett mysiigt hotell där personalen var helt grym på att hålla efter och städa fint, ge en blommor, sätta in blommor på rummet etc.. rummen  sig var väl inte det finaste jag bott på, rätt enkelt, men det var stort, vi hade 5 bäddar och 2! balkonger. men så länge man håller god städning så gör ju det grymt mycket. tyvärr var det väldigt lyhört och vi bodde typ granne med en familj med kolik-barn, eller nåt, så det var väl inte det roligaste.. -men det funkar väl, man har ju ändå semester -och jag reser ingenstans utan öronproppar :D
 
 
Camilla
2013-05-30 @ 11:46:04
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Men mysiga bilder! :)
Jag fattar inte att vi snart åker. Härligt! :D
Men krya på dig nu stumpis och kör så gott du kan på Vättern. Hoppas att ni får bra väder. Det är ju så irriterande det är med att göra en klassiker, att man är så himla mån om att INTE behöva ställa in något lopp - då får man ju börja om från början igen. Blä!
Men som sagt, tur att det inte är nu till helgen i alla fall.
Kram kram! Kurera dig med Ben & Jerrys vetja! ;)

Ylva
2013-06-01 @ 17:22:02

Härligt med semester!!! Längtar och räknar dagar tills det är min tur :) Men du Nina,ett litet bröllopsfoto kan man väl få se :) Eller??
Ylvis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0