Home sweet home

ja, ni, en vecka går verkligen fort, och precis när jag börjat komma in i ledighetslunken och faktiskt kunna ta det lite lungt -ja, då är det dags att åka hem och varva upp igen ;) -jaja, det går bra det med, inte många veckors jobb innan jag ska vara ledig igen!
tänkte bjuda er på veckans coolaste bild, på  min flygande son, ojoj, vad han har utvecklat sin skidåkning under veckan och blivit väldigt säker, och kommit på att hoppa i olika snow-parker- det är det som är grejjen.
igår, sista dagen, blev det ingen skidåkning, då Lucas och Mattias båda dragit på sig förkylningar med halsont, hosta och snorande, och så Jenkan då, som lyckades sitta och äta glass precis när ett snöras föll ner från taket, och hon fick alltihopa över sig och klagade sedan över värk i nacken.. idag har hon dock inte sagt någon om det, så jag antar att det är bra igen nu, men fy- lite otäckt är det ju.
annars har veckan varit perfekt, vädret kan man verkligen inte klaga på, och lite färg har man fått i ansiktet i alla fall :)
Camilla
2013-04-03 @ 13:17:03
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Riktigt coolt foto! :D
Trist att de blev förkylda i slutet av veckan, men tur ändå att det kom då och inte i början av veckan.
Perfekt att kunna hyra stuga genom M. Är Kläppen i Sälen? Jag har aldrig varit där och fattar inte riktigt vart allt ligger.
Kram!

Svar: Kläppen ligger drygt 1.5 mil utanför sälen, mot Malunghållet.. kommer du från vasaloppsvägen så svänger du vänster mot malung istället för höger mot sälen.. det är inte så jättestort, alldeles lagomt och barnvänligt! kram
Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0