I med nytt!

vi har köpt på oss en gammal merca-buss för några veckor sedan, den är mestadels införskaffad för att vi ska ha den med oss när vi far runt halva sverige och ska köra folkrace ;) ja, vi har husvagn, men tyvärr så får man ju inte med sig någon trailer & bil när man har husvagn med, men det får vi med den här bussen.
visst är det lite jobb med den innan vi får den så som vi vill ha den, M har byggt om den lite, det ska i nya madrasser, kläs om dynor med mer, men idag fick jag lite lust att shoppa på mig lite tyger och kuddar och sy gardiner till den.. -vill börja inreda.. NU :)
kuddarna med stjärnor är från rusta, of course, för ynka 99:- st. tyget med stjärnor ska vara för fönstren i "sovutrymmet" och det andra tyget ska bli gardiner till dom övriga fönstren. i morgon vill jag kolla på tyg till dynorna och lämna in dom för omklädning! :)
Lillkakan
2013-07-30 @ 23:18:24
URL: http://lillkakan.blogspot.se

Å grattis! Va kul med buss:0))
Kan ju som sagt bli svårt att dra husvagnen efter trailern:0))
Kram

Karolina
2013-07-31 @ 09:23:32

Det där kommer bli jättebra! Skönt med buss :-)

Camilla
2013-07-31 @ 21:41:47
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kul med lite piff! :D
Glöm inte före- och efterbilder. :)
Kram kram!

Svar: hmm.. det mesta är redan urrivet.. -utan dokumentation! :( fast jag var snabbt ut och fotade tyget som sitter på dynorna nu i alla fall..! gardiner och annat har jag redan slängt ut! kram
Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0