i ur & skur

jag kunde inte motstå en liten joggingtur ikväll, trots spöregn & isiga gator. jag blev lite matt när jag såg att det börjat regna ute, men jag hade bestämt mig och det finns ju inga dåliga väder?? :) det var underbart skönt, faktiskt. det är härligt att springa i regn! jag vet att några frågat förut om jag använder broddar då jag springer så här års, men nej, jag använder ingenting, bara vanliga springskor, samma som jag använder sommartid! funkar jättebra, men visst får man vara på sin vakt när man springer på is, man får försöka hitta dom bara delarna, eller där det är lite moddigt och mjukare. -5 km blev det ikväll..
drömmer om nya löparskor igen, är inte helt nöjd med mina som jag köpte i höstas.. och så drömmer jag om flera vasalopp! jag fick verkligen mersmak! fast jag klurar på vad det blir nästa år, tjej, kort eller kanske halv??
här är det sportlovsvecka just nu, men vi brukar ju sällan vara lediga då.. -jennifer däremot har börjat vara hemma själv ganska mycket och längre tid, idag var det första dagen som hon skulle vara hemma helt på egen hand hela långa dagen, men så blev hon medbjuden av en kompis att följa med till Kungsberget och åka slalom, så eftermiddagen spenderade dom där, ensamma! men hjääälp, när fick jag en sådan stor tjej??
Mia
2013-02-27 @ 20:42:39
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Stor tjej! Hur gammal är hon? Är också lite skraj att snart kunna lämna dottern hemma själv.

Nya löpardojjor behövs alltid. Köpte också ett par i höstas, men Ett par till skadar inte.

Svar: hon blir 11 i september!
Nina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0