Uppskatta

jag har nog varit lite dålig på att uppskatta hur fint vi egentligen har det i vårat avlånga land! och speciellt såhär års när färgerna sprakar och det är grönt, grönt, grönt överallt! och när solen skiner från sin bästa sida och levererar sommarvärme, då är det bara underbart! som igår, vilken underbar dag!

underbara äppelträd


årets första rabarberpaj (med jordgubbar) blev gjord


lila blommor på våran stenmur


macka med gräslök från egen trädgård är inte fy skam det inte!

nu efterlyser jag sol & värme tillbaka- tack! tyvärr ser det ju inte alltför hoppfullt ut inför den här veckan.. *suck*

well, well, veckans första dag är avklarad, i alla fall!

soffie
2012-05-29 @ 21:06:09
URL: http://soffie69.blogg.se/

mmm va fint det är ute nu men brrr dte var bara 13 grader här usch jag vill verkligen ha värmen tillbaka jag med, kramen å mums va gott med gräslöksmacka:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0