Fast

imag1415-1-1 (MMS)

Jag kröp ner i varma badet idag, och började läsa den här boken "varför gråter inte Emma?" -och nu kan jag inte sluta läsa! helt tagen, jag minns hur äckligt illa berörd jag var av den där hemska tragedin i Arboga- jag kunde inte öppna tidningarna utan att tårarna rann.. jag ryser fortfarande över hur en människa kan göra en sådan fruktansvärt hemsk sak.. -Usch! men näe, nu ska jag försöka göra kväller och ladda inför morgondagen, tänk att det redan är fredag igen.. å juni! herrrrrregud, så fort det går!

Helena
2012-06-01 @ 21:17:04
URL: http://fivedaysatweek.blogg.se/

Håller med dej Nina...en av dom bästa böcker som jag har läst och det är som du säger man kan verkligen inte lägga ifrån sig den, man vill bara veta vad som kommer att hända..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0