Tomater

åh, äntligen lite vårkänslor! lite sol, och lite varmare temperatur ute!
som gjort för trädgårdsröj :)

jag har stått på huvudet i växthuset i flera timmar och rensat, ut med gamla löv och ogräs.. så nu står där helt nya gurk & tomatplantor!
förra året hann jag aldrig få några gurkplantor för att jag var för sent ute, dom var slut överallt! -så nu känns det som jag ligger i fas.. :)


jag köpte även lite fröer, morötter, rädisor & sockerärtor, som jag ännu inte bestämt om jag ska ha i växthuset eller på landet? + lite plantor som jag planterat. roligt att få börja göra lite vårfint ute.

annars har jag inte gjort så mycket annat idag, hämtat tillbaka kläder från dagens klädbytardag där jag hade plats- såg ut som jag sålt iväg rätt mycket av dom barnkläder som jag tog dit -det är så perfekt att kunna få tillbaka en del av alla pengar man lägger på barnkläder + att dom ju kommer till användning ännu längre.

nu blir det tacomys med familjen, vi får se om M hittar hem snart, han har varit borta över natten, så här har man varit solo med kidsen senaste dygnet.
Camilla
2012-04-29 @ 17:03:54
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Härligt med ordning och reda i växthuset. :)

Lyxigt att skörda sedan. :) Vi måste trycka ned lite frön i vår odlingslåda vi också.

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0