Soft

tack för era styrkekramar i förra inlägget, och javisst, ylva "solen skiner även på skitiga fönster", det stämmer ju :)

idag har jag varit ledig, välbehövligt, antar jag -och jag har verkligen försökt att ta det lungt, inte ta mig för med så mycket.. man aaah, så jag längtar efter att träna! jag hade ju planerat in att jag skulle lunch-spinna idag, men efter gårdagens break-down så blev det ett stort kryss över det, sedan tänkte jag "men en promenad borde jag ju orka med".. men jag bestämde mig till slut att nu ÄR det vila som gäller. jag mår kanske lite bättre idag, men är inte riktigt mig själv, tårarna är nära & otäck hjärtklappning.. :(  menmen, nu ska jag försöka att inte klaga alltför mycket!

idag har jag och lilleman varit ensamma på eftermiddagen, då J följde med en kompis hem. och som vanligt blev det en tur till Toys R us, känns som jag varit där varje vecka (flera gånger i veckan) i många veckor i rad nu- men det är ju så många kalas hela tiden! även idag var vi ute efter en present. vi lyxade till det lite med en mc flurry algrens bilar innan vi åkte hemåt igen.. den var rätt god i början, men det blev lite för mycket..

just nu roar jag mig med att märka upp lite kläder- klädbytardagar på gång i helgen, och jag brukar ju kunna bli av med en hel del av barnens urvuxna gamla kläder :) och skönt att man slipper stå där själv och sälja- bara märka upp, åka dit med och sedan hämta ut pengar & det som ligger osålt kvar. men nu ska jag kolla in Hawaii 5-0 och kanske tigga åt mig lite massage av älsklingen.. ;)
Camilla
2011-09-29 @ 12:59:40
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Hm... låter nästan lite hypertyreos över det hela. Blir inte hjärtklappningen bättre, kolla sköldkörtelprover via HC.

Men, så klart - må dåligt och ha hjärtklappning kan man ju ändå. Hoppas att du är piggare i dag. Sommaren är på väg tillbaka igen. Härligt! :)

Ahlgrens bilar i glassform lät farligt gott.

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0