Semesterlunken har infunnit sig!

imag0504-1 (MMS)

Jo, för att när jag äntligen får för mig att leta fram en bok, då har jag verkligen kommit in i lunken och kan slappna av :) (det är första boken hittills i år som jag börjat läsa i! Tar mig aldrig tid för att läsa annars..) Vilken härlig dag vi haft idag, tänk om alla dagar kunde vara lika härliga? En timmes powerwalk i morse, (som tur var drog förkylningen över ganska snabbt, bara lite snorigt nu) sedan packade jag in barnen och åkte och badade, ja, själv solade jag mest för jag är ju en riktig badkruka, enligt dottern.. men, ett dopp blev det till slut även för mig, det var ju så enormt varmt! Solen tog bra känner och ser jag nu när man börjar inta den kräftröda färgen. Nu däremot är det helt perfekt temperatur ute, ljuvligt! Vi har grillat gott, småpulat lite i trädgården och tar det rätt lungt. :) Idag känns det riktigt härligt med semester!

Camilla
2011-06-30 @ 20:36:12
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Jag håller också på med en Anna Jansson nu. Gillade inte hennes första böcker, men de här senare är bra.

Hörru... släng in lite Rigabilder nu. :)

Kram!

nina
2011-06-30 @ 20:48:43
URL: http://ninadays.blogg.se/

Haha, camilla, jag har inte tömt kameran än! Men det kommer :)

sweetmama
2011-06-30 @ 23:13:56
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Tänk jag funderade precis på om jag ska ta och klicka hem lite sommarpocket. Kan vara skönt att byta ut skolböckerna till något annat :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0