Lägger till 6,7 km till samlingen


såja, äntligen löpning!.. :) och det kändes bra idag. jag har varit lite orolig sista veckorna då jag inte tycker att jag har haft samma ork som jag brukar ha, jag har blivit rejält trött efter 5-6 km och därefter gett upp, men idag gick det rätt lätt att springa nästan 7 km, och jag hade utan problem kunnat kört längre, så nu känner jag mig lite lugnare inför lördagen igen!

jag är ju lite dålig på att vila, och kanske i kombination med att jag äter för lite så är det ju rätt självklart att kroppen inte orkar träna 5-6 gånger/vecka.

men nu blir det lågintensiv motion (om något ens kommer att hinnas med denna vecka) fram till helgen, jag får väl nöja mig med dom 23 mil som jag sprungit ihop hittills under året.. (om jag nu har räknat rätt?)

Ladda, ladda, ladda! :)
soffie
2011-08-30 @ 22:33:33
URL: http://soffie69.blogg.se/

hejja hejja dej va du är bra:)

Camilla
2011-09-01 @ 14:51:48
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Duktiga du!

Kram från mig, som har noll ork och energi för tillfället. Gäääsp!

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0