Ingen slapp-söndag här




full fart, hela dagen lång! i förmiddags började vi med att hämta barnen och åkte upp till Högbo och tog promenad-bingo rundan runt dammen (3.7 km, precis lagomt för små barnben att orka med). tyvärr var det ingen av oss som vann något, men det var otroligt skönt väder ute, i alla fall :)

sedan har jag och lilleman varit på bio och sett "Dumma mig" (som sagts förut: enda gången jag går på bio så blir det på en barnfilm!) men till och med jag tyckte faktiskt att det var en ganska bra och rolig film..

kvällen har vi tillbringat i goda vänners sällskap då vi var iväg och grattade sötaste lilla Elsa som fyllt 2 år. vi var 3 familjer, totalt 5 barn och en halvgalen vovve så det var rätt hög ljudvolym! vi passade även på att äta middag tillsammans, thai-hämtmat. såå gott!

efter en hel del popcorn och thaimaten så hade jag lite halvdåligt samvete och kände att jag behövde ännu en promenad, så jag tog en powerwalk hem från Fredrik och Therese, det gick på 43 min, så nu känner jag mig rätt nöjd med helgens motion.. förresten så promenerade vi hem från krogen igår kväll också..
Camilla
2010-11-01 @ 14:58:16
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Mysig helg ni haft! :)

Gåbingo är verkligen mysigt ju! Jag brukar se att nummerlapparna sitter kvar även på vintern då jag susar förbi med skidorna där, men i och för sig - det kanske även är gåbingo vintertid?

Kram kram!

Mia
2010-11-02 @ 08:07:16
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Mycket trevlig söndag ni har haft!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0