Ledig!

mmm, skönt med en ledig dag, och dessutom lyckades jag sova till 08:30- och det är verkligen sovmorgon för mig som nuförtiden alltid kliver upp vid 05, och är jag ledig får jag vara glad om jag sover längre än 07.. det värsta är att det känns som halva dagen försvinner när man segar sig sådär, men det struntar jag i, idag :)

igår slutade jag tidigt och vi hann med att åka och sola & bada i det underbara vädret, eller barnen stod väl för badandet (jag blir mer och mer badkruka för varje år!), och jag stod för pressandet.. :D jag längtar verkligen efter semester nu- speciellt när sommaren verkar ha kommit på riktigt! men det känns fortfarande som en hel evighet kvar till vecka 30! men till helgen verkar det ju som det ska bli riktig medelhavsvärme och då är jag ledig i alla fall- lovely!

här har precis ett åsk & regnväder passerat förbi, men det ser nog ut att kunna skina upp lite snart igen, det blir nog bra det till sena eftermiddagen då jag tänkte bege mig till Gävle och träffa söta bloggvännen, som numer klassas som riktig vän, Camilla.

uppdaterat med några bilder från våran lilla träff:

till vänster: jag, till höger: Camilla, mitten: smarrig foccacia.. Tack för en trevlig lite stund, Camilla.
Petra
2010-06-30 @ 16:18:17
URL: http://petra-vardagligating.blogspot.com/

vad gott att få sova så länge. Ha en trevlig bloggträff.

Camilla
2010-06-30 @ 21:36:21
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Tack själv för trevligt sällskap! :) Vi shoppade dock dåligt tycker jag. ;)

Kram!

Gabriella
2010-06-30 @ 22:42:20
URL: http://lillkakan.blogg.se/

Nämen vilka snygga brudar :0) gott såg ni ut att äta med!!

Själv håller jag på att släkt forska:0) är nere på 1782 nu i pappas släkt! Sammt att mitt efternamn kom in i bilden 1850:0)

ha det så bra!!!

Kraaaaaam!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0