Hysterisk helg

denna helgen har gått i raketfart, som alla helger gör..?, och varit rätt intensiv.
trots att jag har haft jobbhelg (därav uteblivet bloggande) så tycker jag nog att jag hunnit med en hel del utöver det: adventspyntat, bakat, städat/plockat, firat min pappa som fyllt år, varit på stan en sväng på julskyltningen så att barnen fick ge en teckning till tomten.. -jag var helt färdig igår när jag äntligen kom hem och fick slappna av lite.

på jobbfronten är det såklart full fart när vi börjar närma oss december och alla ska handla som dårar, jag är helt förvånad över att folk redan nu köper julskinkor, julostar & lutfisk- hallå, det är en månad kvar nästan, hinner man inte tröttna hundra gånger om?? själv brukar jag vara less på julmat efter 2 dagar.. :) hur som helst, jag gillar verkligen julruschen, men det är som sagt, intensivt & slitigt, men så roligt!

helgens roliga: vann lite på bomben :) iih, roligt!
helgens tråkiga: hostan vägrar försvinna och har blivit värre igen :(

idag är jag ledig, och tar dagen som den kommer- har inga planer alls. tänker ta det lungt och kurera mig riktigt ordentligt, vill verkligen inte bli sjuk igen nu till helgen när vi ska bort.

Camillas dagar
2009-11-30 @ 12:42:34
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Stämningsfull bild. Vackert! :)

Ta det lugnt nu och kurera dig! Är det nu i helgen ni ska åka båt?

Kramar!

Nina
2009-11-30 @ 12:49:28
URL: http://ninadays.blogg.se/

Camilla> bilden är googlad, inte egen, tyvärr..

japp, på fredag bär det av ut till havs! kram

Petra
2009-11-30 @ 20:55:35
URL: http://egokick.blogspot.com

Vad jobbigt med hosta :-( Krya på dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0